قطعات فرمان (هدایت) لیفتراک

کد این محصول: 3006

031-33880391
031-33880391
031-33880391
0913-3189353
0912-4777929
031-33880391
  
معرفی و مشخصات

قطعات فرمان (هدایت) لیفتراک

انتخاب قطعات فرمان لیفتراک مناسب بستگی به نوع لیفتراکی دارد که دارید. فرمان(هدایت) لیفتراک برقی نسبتا مشابه رانندگی خودروی گلف استبه جز اینکه شما به جای حمل کیف کلوپ گلف باری ده تنی را انتقال می دهید. لیفتراک احتراق داخلی مانند فرمان خودروی ابزاری با بار مشابه است که روی کاپوت آن قرار گرفته است. این توضیح دهنده اهمیت مکانیسم فرمان در لیفتراک است و اینکه چرا به قطعات مناسب برای اینکه در مسیر درست حرکت کنید نیاز دارید.

هدف مکانیسم فرمان این است که وسیله در مسیر درست حرکت کند. این از طریق دنده ها، میله ها، کابل ها و یک سری اتصالات رخ می دهد. گرچه اکثر لیفتراک ها درایو چرخ جلویی دارند آنها از چرخ های عقبی برای هدایت نیز استفاده می کنند. همه وزن روی اکسل درایو برای کشش و عمل ترمزگیری قرار گرفته است. هنگامی که تراک می چرخد انتهای عقبی نوسان می کند در حالی که انتهای جلویی ثابت است. فاصله محور جلو وعقب تراک همچنین بر هدایت آن اثر دارد که هر چه کوتاهتر باشد هدایت لیفتراک ساده تر و آسان تر است.

سیستم هدایت لیفتراک دارای سه قطعه اصلی است: فرمان که به جعبه فرمان از طریق یک سری چرخدنده متصل شده است. اتصالاتی مانند کابل ها به جعبه فرمان متصل شده اند که به چرخ جلویی مونتاژ شده اند و قطعات معلق  جلویی مانند میله ها محور مونتاژ چرخ هستند. جایی که قدرت فرمان به کار می رود پمپ ها فشار هیدرولیک را تامین می کنند تا انرژی سیلندرهای فرمان مهیا شوند و هدایت لیفتراک های دیزلی را با بارهای سنگین تر آسان تر سازند. مکانیسم های فرمان برقی جایگزین پمپ ها شده است و روغن هیدرولیک با موتور حرکت می کند هنگامی که چرخ می چرخد.

نوع بسیار متفاوتی از لیفتراک از فناوری مانند چرخ های مکانوم برای هدایت تمام جهته استفاده می کند. این به کاربر امکان می دهد تا تراک را رو به جلو، عقب، مورب و یک وری هدایت کند. این فناوری  تراک را قادر می سازد تا 360 درجه در جای پای خود بگردد.

همچون دیگر سیستم های لیفتراک، مکانیسم فرمان لیفتراک نیاز به حفظ و نگهداری منظم و تعویض قطعات دوره ای دارد به ویژه آنهایی که کوچکتر هستند به مانند بوشینگ و آنهایی که آب بندی دارند. انتخاب قطعات فرمان لیفتراک مناسب این امکان را خواهد داد که همیشه در مسیر صحیح حرکت کنید.

در صورت نیاز به هر گونه قطعات سیستم فرمان با واحد قطعات یدکی پردیس صنعت تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

شما هم سوال خود را بپرسید:
کد امنیتی:
کد امنیتی
تصویر جدید
دریافت کاتالوگ

 

 

برای دانلود کاتالوگ کلی و جامع پردیس صنعت کلیک کنید: کاتالوگ جامع پردیس صنعت

درخواست خرید
عنوان محصول:
نام شما:
ایمیل:
تلفن:
پیام:
کد امنیتی:

شماره تماس: 

03133880391 و 09133189353

دریافت کاتالوگ جامع