جرثقیل پودم

چاپ

جرثقیل پودم

 

 

پودم (Podem ) یکی از تامین کنندگان پیشروی جهان برای تولید جرثقیل های سیم بکسلی و دیگر اجزای جرثقیل برای سازندگان جرثقیل و کاربران است. این کارخانه قوی ترین سازنده بالابرهای سیم بکسلی برقی در مرکز و شرق اروپا با ۵۰ سال تجربه در زمینه تولید و توسعه مکانیسم های بالابری است.در تاریخ این شرکت بیش از ۱۹۰۰۰۰۰تجهیزات بالابری در ۴۰ کشور در جهان با برند نام پودم PODEM یا BALKANCAR PODEM عرضه شده است.این گروه حضور بین المللی اش را دارد گسترش می دهد و دارد گروه خدمات بهتری را برای مشتریان فراهم می آورد.

تاریخچه:

۱۹۶۱– اول آوریل ۱۹۶۱- افتتاح پودم شرکت تولیدی وابسته به دولت بلغارستان برای تامین صنایع جرثقیل در کشورهای شرق اروپا و اتحادیه شوروی با تولید بالابرهای سیم بکسلی برقی ایجاد شده بود.

۱۹۶۸ اولین جایزه مدال طلا را از نمایشگاه فناوری بین المللی در پلودیف گرفت. در تاریخ این شرکت، بیش از ده جایزه مدال طلا دریافت کرد.

۱۹۷۱پودم شروع به فروش بین المللی و توزیع در ۴۰ کشور جهان شامل اروپای شرقی، خاورمیانه، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین کرد که با نام های تجاری Balkancar-PODEM و PODEM کرد. (قبل از تغییرات دموکراتیک در بلغارستان، شرکت های تولیدی وابسته به دولت محصولات را به خارج از طریق شرکت های تجاری با امتیازات ویژه ای که از طرف دولت اعطا می شد صادر می کرد)

 

Untitled-3

 

۱۹۷۵ پودم بزرگترین سازنده بالابر جرثقیل در جهان شده بود. ظرفیت تولید به ۱۰۰۰۰۰ بالابر سیم بکسلی در هر سال رسید.۱۹۸۱ تعداد کل جرثقیل (بالابر) صادر شده به روسیه و اتحادیه شوروی پیشین به یک میلیون عدد رسید.

۱۹۹۱ تیپ M جرثقیل وارد خطوط تولید شد که تا ۵۰ فوت را پوشش می دهد.۱۹۹۵ وزارت اقتصاد بلغارستان آغاز به خصوصی سازی پودم کرد. مالکیت شرکت تاحدی خصوصی شده بود.

۱۹۹۶ ۳۴ سال تولید جرثقیل های قدیمی سری T متوقف شد. سری های جدید MT جایگزین T شد.

۱۹۹۹ شرکت با مالکیت دولت در این سال کاملا خصوصی شد. شرکت شروع به ارتقای نام تجاری PODEM دست زد. به خاطر تغییرات رخ داده شده در اتحادیه شوروی بازار این منطقه تجزیه شد و با ظهور سرمایه داری در منطقه شرکت های کوچکتری نیز وارد بازار شدند.

۲۰۰۲ شرکت جدید Podemcrane AD جانشین پودم شد و کار خود را با این عنوان شروع کرد. شرکت ارتقای برند پودم را با پودم کرین جدید ادامه داد.

۲۰۰۷ تیپ MTM جرثقیل سقفی جایگزین MT شد.شرکت شروع به مهندسی و ساخت جرثقیل های صنعتی برای بازار بومی کرد (بلغارستان، صربیا و مکدونیا) تحت نام تجاری پودم کرین

۲۰۱۰ دفتر پودم کرین در مسکو روسیه باز شد. استراتژی هدف شرکت این است که تامین کننده ای پیشرو در دامنه ای کامل از اجزای جرثقیل از اندازه های کوچک تا متوسط در بین سازندگان مستقل جرثقیل در جهان باشد. به منظور به دست آوردن این هدف، به سختی کار انجام می شود و روی این سطوح تمرکز انجام شده است: شرکت از این مطمئن باشد که محصولاتی قابل اعتماد را که نیازهای فردی مشتری را بازتاب بدهد تولید کند. شرکت از این امر مطمئن شود که محصولاتش کاراتر باشد و به خوبی به منظور رقابت پذیری از نظر هزینه کنترل شده باشند و قیمت مناسبی را به مشتریانش ارائه دهد.شرکت توزیع خود را به همه کشورهای صنعتی به منظور تبدیل شدن به یک تامین کننده جهانی اجزای جرثقیل ادامه دهد.