لیفتراک دوسان دوو

چاپ

لیفتراک دوسان دوو

 

 

شروع تجارت لیفتراک دوو

در اواخر دهه ۱۹۶۰، بازار بومی لیفتراک به نوعی برای واردات باز بود تا زمانی که شرکت ماشین سازی کره شروع به واردات لیفتراک های مونتاژ شده بعنوان بخشی از پروژه ملی گسترش صنایع ماشین آلات پرداخت. بعنوان شرکت دولتی برفروش تجهیزات اولیه تمرکز کرد سپس گروه کسب و کار در سطح وسیع انجام شد. این منتهی به ظهور صنایع سنگین دوو در سال ۱۹۷۶ شد و شاخه لیفتراک به بازار فروش راه خود را در سرتاسر کره برای فروش و خدمات این تجهیزات باز کرد. در سال ۱۹۷۸ کارخانه تولید لیفتراک کامل شده بود و تلاش هایی بر توسعه محصولات و تمرکز بر بهبود کیفیت از طریق آموزش متداوم تکنیکی صورت گرفته بود.

گسترش صادرات لیفتراک

دوو،تجارت بومی لیفتراک را در سال ۱۹۶۷ شروع کرد و تا ۹۰ درصد سهم بازار را در کره به دست آورد. با وارد شدن به دهه ۸۰، بهبود تکنولوژیکی دوو و موفقیت در فروش آن را به جایگاهی رساند که رشد معنی داری برای کسب و کار در لیفتراک به دست آورد. شرکت صنایع کاترپیلار ایالات متحده آمریکا پیشنهاد یک پروژه سرمایه گذاری مشترک بر روی لیفتراک را در سال ۱۹۸۱ مطرح کرد که نشانی از فشارهای رقابتی در آمریکا می داد که همین امر بطور معنی داری فروش لیفتراک دوو را گسترش داد. در سال ۱۹۸۴، ساخت کارخانه ای جدید تکمیل شد که کمک به استقرار پایه ای برای ساخت محصولاتی با ارزش افزوده بالا برای صادرات نمود. در سال ۱۹۹۳، شرکت شبکه فروش گسترده ای را تاسیس کرد و شروع به صادرات مدل هایی کرد و از این طریق تکنولوژی بومی را توسعه داد که بعنوان برندی مستقل و شناخته شده است. شرکت سپس گواهینامه هایی را از UL آمریکا، CE اروپا و ISO9001 و ISO14001 کسب کرد که منجر به افزایش بازارهای جهانی شد.

 

rotation_doosan-1024x410

 

توسعه مدل های جدید

در سال ۱۹۹۸، گروه لیفتراک مدل های مناسبی را با سری G5 (۴۰۰۰ تا ۶۵۰۰ lb لیفتراک احتراق داخلی) را توسعه داد. سه سال برنامه توسعه R&D منجر به توسعه هسته تکنولوژی های موتوری، انتقال و سیستم های هیدرولیکی شد. کیفیت محصول از طریق انواع کارکرد و تست های دوام پذیری عبور می کند. قابلیت اعتماد به اجزای اصلی محصول از طریق تایید و ارزیابی مراکز قابل اعتماد جهانی صورت گرفته اند. بهبود معنی داری در راحتی کاربر و محیط دوست داشتنی سطوح بالایی از رضایت مشتری را نتیجه داد. شاخه فروش بررسی هایی را در زمینه ای وسیع پس از فروش بعنوان بخشی از استراتژی بازاریابی مشتری محور برای این خانواده جدید از لیفتراک ها اجرا کرد. مدل G5 در سرتاسر جهان به خاطر دوام پذیری، قابلیت اعتماد و قسمت های راحت برای کاربر شناخته شده است.

برنامه شبکه معاملاتی گسترده

برای گسترش در بازارهای جهانی، گروه لیفتراک شرکت های فروش و تامین لوازم یدکی را در ایالات متحده آمریکا، بلژیک، برزیل و سنگاپور بنیان گذاشته است. این شرکت همچنین سیستم توزیع معاملاتی اش را به بیش از ۵۰۰ مکان در ۹۰ کشور جهان توسعه داد. این شبکه معاملاتی ۷۱ مدل لیفتراک متفاوت با هر دو نیروی احتراق داخلی و برقی توزیع می کند که جوابگوی بسیاری از نیازهای مشتری در سراسر بازارها بود.