جرثقیل سقفی سامسونگ

چاپ

جرثقیل سقفی سامسونگ

 

شرکت ماشین آلات سامسونگ، بر تولید ماشین آلات تکنولوژی جابجایی مانند جرثقیل و جرثقیل سقفی سامسونگ از موقعی که در سال ۱۹۸۹ بعنوان کارخانه ای پیشرو بنیان گذاشته شد است. شرکت سامسونگ تلاش واقعی دارد می کند تا نقش فعال تری در زمینه ای مشابه در بازار بومی و خارج از کشور ایفا کند. آن ها مغرور از تولیداتی هستند که نه تنها به خاطر اینکه از فناوری انباشته استفاده می کنند بلکه به دلیل تولیدات خود را به همه جهان از کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی و جنوبی، جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه و آفریقا صادر می کنند. با ذهنی خلاق و چالشی سامسونگ قول می دهد که پیوندهای بین این شرکت و الگوهای جدید را تقویت کند بعنوان شرکتی که مسئولیت پذیر و قابل اعتماد است. آن ها همیشه بیشترین اولویت را به ایمنی و بهبود بهره وری می دهند. ماه سوم سال ۱۹۸۹ ماشین آلات صنعتی مرکزی بنیان گذاشته شد.

 

245

 

۱۹۹۰ بخش های اصلی تولید جرثقیل سقفی و جرثقیل شروع به کار کرد.

۱۹۹۲ بخش های اصلی تولید گیربکس موتور شروع به کار کرد.

۱۹۹۵ تولید اولین جرثقیل بدنه تمام آلومینیوم کشور شروع به کار کرد.۱۹۹۶ نام کارخانه به ماشین آلات سامسونگ (SAMSUNG MACHINERY) تغییر پیدا کرد.

۲۰۰۰ کارخانه SAMSUNG MACHINERY یکی شد.

۲۰۰۲ گواهینامه ISO9001 را دریافت کرد.

۲۰۰۳ شروع به تولید انبوه چارچوب جرثقیل سقفی منوریل کرد.

۲۰۰۴ چارچوب جرثقیل سقفی دو ریلی را ارائه داد. ساختمان اداری در کیم پو سی کامل شد.

۲۰۰۵ طرح جرثقیل سقفی تیپ کرن بریک SM ارائه شد.

۲۰۰۶ طرح جرثقیل سقفی تیپ سه تن اسلیپ کلاتچ ، ۳٫۵،۷٫۵ و ۱۰ تن sm ارائه شد.

۲۰۰۷ گواهی شرکت اینو-بیز، کار مشترک را ثبت کرد. طرح جرثقیل سقفی تک فاز ارائه شد. گواهینامه انستیتیوی اینترپرایز (گروه تحقیقاتی) را دریافت کرد.

۲۰۰۸ گواهینامه اجرای کار صادرات در حال رشد کوچک و متوسط را دریافت کرد. تیپ جرثقیل سقفی منع انفجار ۱،۲ و ۳ تن را ارائه داد. گواهینامه CE-TUV را دریافت کرد.

۲۰۰۹ گواهینامه برند اسپانسر KOTRA را دریافت کرد.

۲۰۱۰ کارخانه دوم ماشین آلات سامسونگ در واسونگسی کامل شده بود.