تعمیر رادیاتور لیفتراک

کد این محصول: 2012

031-33880391
031-33880391
031-33880391
0913-3189353
0912-4777929
031-33880391
  
معرفی و مشخصات

دمای عملیاتی موتور افزایش می یابد تا کارآیی موتور بهبود یابد. این بدین معنی است که حفظ و نگهداری سیستم خنک کننده موتور بسیار مهم است. گرم شدن بیش از حد، خنک شدن بیش از حد، سوراخ شدن رادیاتور، ساییدگی و تشنج های پیستون از مشکلات معمول سیستم های خنک کننده است. سیستم خنک کننده در لیفتراک در حقیقت به اهمیت سوخت و روان کننده ها می باشد.

در لیفتراک های دوسان توصیه می کند که در ترکیب ماده خنک کننده از 50 درصد ماده ضدیخ تجاری اتومبیل و 50 درصد آب استفاده شود.

ترکیب خنک کننده با غلظت ماده ضدیخی کمتر از 30 درصد باعث پشتیبانی کافی سیستم خنک کننده در مقابل زنگ زدگی نمی شود. غلظت های بیش از 60 درصد هم اثرات نامناسب حفاظتی در مقابل یخ و سرعت انتقال گرمایی دارند.

هرگز ماده خنک کننده را به موتوری که بیش از حد گرم شده است اضافه نکنید چرا که می تواند منجر به آسیب به موتور شود. ابتدا بگذارید تا موتور خنک شود. اگر ماشین در محلی با دماهای یخ زننده برده شود یا به آنجا منتقل شود سیستم خنک کننده باید به پایین ترین دمای رایج مورد انتظار در فضای باز در آن منطقه حفاظت شود.

هرگز بدون ترموستات با سیستم خنک کننده کار نکنید. مشکلات سیستم خنک کننده می توانند بدون ترموستات افزایش یابد.

آب سخت یا آب با درجات بالای یون های کلسیم و منیزیم باعث ایجاد ترکیبات شیمیایی غیرمحلول با ترکیب شدن با مواد افزودنی سیستم خنک کننده مانند سیلیکات ها و فسفات ها به خصوص بعد از چندین بار سیکل گرم شدن و سرد شدن می شوند.

شرکت دوسان برای لیفتراک های خود ترجیح می دهد که از آب مقطر یا آب دیونیزه استفاده شود تا پتانسل و شدت مواد حل نشده شیمیایی را کاهش دهند.

آب مجاز از نظر دوسان

میزان     محدوده (PPM)

کلرید (Cl)         حداکثر 50

سولفات (SO4)    حداکثر 50

سختی کل         80 میلی گرم در لیتر

مواد جامد کل     حداکثر 250

PH از 6 الی 8

استفاده از آبی با حداقل نیازهای مورد  نیاز ممکن است از ایجاد ترکیبات شیمیایی جلوگیری نکند بلکه از میزان آن را به حداقل می رساند.

دوسان توصیه می کند از ضدیخ هایی استفاده شود که برای موتورهای گازوییلی با قطعات آلیاژی آلومینیومی مناسب هستند. کیفیت ضعیف ضدیخ می تواند باعث زنگ زدگی سیستم خنک کننده شود و بنابراین همیشه از ضدیخ های اتومبیلی استفاده کنید که از تولیدکننده ای معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید و هرگز آن را با ضدیخی از برند متفاوت ترکیب نکنید.

در دمای کارکردی خنک کننده موتور داغ و تحت فشار است. رادیاتور و همه خطوط  هیترها یا موتور دارای آب داغ یا بخار است. هر گونه تماس می تواند باعث سوختگی های شدید شود. بخار می تواند باعث آسیب به فرد می شود

اگر مشکلی در رادیاتور پیش آمد واحد خدمات پس از فروش پردیس صنعت آمادگی و صلاحیت تعمیر رادیاتور دارد. می توانید با این واحد تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

شما هم سوال خود را بپرسید:
کد امنیتی:
کد امنیتی
تصویر جدید
دریافت کاتالوگ

 

 

برای دانلود کاتالوگ کلی و جامع پردیس صنعت کلیک کنید: کاتالوگ جامع پردیس صنعت

درخواست خرید
عنوان محصول:
نام شما:
ایمیل:
تلفن:
پیام:
کد امنیتی:

شماره تماس: 

03133880391 و 09133189353

دریافت کاتالوگ جامع