بلبرینگ، بوشینگ و تسمه لیفتراک

کد این محصول: 3002

031-33880391
031-33880391
031-33880391
0913-3189353
0912-4777929
031-33880391
  
معرفی و مشخصات

فروش بلبرینگ، بوشینگ و تسمه لیفتراک
جهت اطلاع از نحوه خرید  بلبرینگ، بوشینگ و تسمه لیفتراک و قیمت بلبرینگ، بوشینگ و تسمه لیفتراک با ما تماس بگیرید.

لیفتراک وسیله ای است که به خوبی برای این طراحی شده است تا این قابلیت را داشته باشد تا بار را بلند کرده و حرکت دهد. سیستم سیلندرهای هیدرولیک، چرخدنده، پولی (قرقره) ها و تسمه (زنجیر) بالابر وجود دارند تا لیفتراک به خوبی کار کند که همراه با دکلی است که جزیی عمودی است که بار را بالا یا پایین می برد. دکل از ریل های به هم قفل شده ای تشکیل شده که غلطک ها و بوشینگ ها که به پیستون های هیدرولیک متصل شده اند عمل هدایت را انجام می دهند. شاخک ها به هر حال به بدنه اصلی لیفتراک وصل اند که از طریق قرقره های تسمه ای غلطکی شاخک ها را قادر می سازد تا بالا و پایین بروند.

تسمه بالابر و تسمه دکل از فولاد مخصوصی ساخته شده اند که با پلیت ها و پین ها به یکدیگر متصل می شوند. فولادی به کار می رود که به شوک بار مقاومت می کنند و دارای خصوصیات ضد پارگی است. این زنجیرها با انعطاف پذیری با تنشی با مقاومت بالا طراحی شده اند برای اینکه حرکت رفت و برگشتی انجام دهند. آنها به جای اینکه چرخدنده ای باشند به صورت چرخ قرقره ای هستند و توسط بلبرینگ غلطکی هدایت می شوند. دکل یا تسمه بلبرینگ ها را حرکت می دهند چون غلطک هایی با بخش سنگین آنها در حلقه های بیرونی است.

همانطور با هر نوع مکانیسم دارای چرخدنده، بلبرینگ و غلطک و بوشینگ هستند که قسمتی از سیستم است که به هدایت و کاهش اصطکاک کمک می کنند. پین های لیفتراک قطعاتی از مکانیسم بالابری هستند و بازوهای بالایی شاخک ها چارچوب بالایی ایمن دارند. سیستم سیلندر هیدرولیک+چرخدنده+پولی است که قادر می سازد تا شاخک ها بالاتر از  سیلندرها بروند. هنگامی که دکل توسط سیلندرهای هیدرولیک کشیده می شوند چرخدنده های دکل در مقابل تسمه های غلطکی کشیده می شوند تا شاخک ها حتی بالاتر روند.

به خاطر اینکه تولرانس حیاتی است برداشتن قطعات مناسب با مکانیسم بالابری لیفتراک حیاتی است. تنها اگر ترکیب بلبرینگ، بوشینگ و تسمه ها بالابر همگام باشند تبدیل به وسیله نسبتا کوچک بالابری می شوند و بارها را به طور کارآیی حرکت می دهند.

برای خرید و تعویض بلبرینگ، بوشینگ و تسمه (زنجیر) لیفتراک با واحد قطعات یدکی لیفتراک تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

شما هم سوال خود را بپرسید:
کد امنیتی:
کد امنیتی
تصویر جدید
دریافت کاتالوگ

 

 

برای دانلود کاتالوگ کلی و جامع پردیس صنعت کلیک کنید: کاتالوگ جامع پردیس صنعت

درخواست خرید
عنوان محصول:
نام شما:
ایمیل:
تلفن:
پیام:
کد امنیتی:

شماره تماس: 

03133880391 و 09133189353

دریافت کاتالوگ جامع